جي جي روم جي جي روم
درباره ما


سلام: به جي جي روم خوش اومدين نظر يادتون نره!!! ......................... .................... . گوش کنید دلم گرفته از غم و رنج زمونه چرا عاشقی حرومه واسه آدم دیوونه دیوونم.روانی ام من مگه ماها دل نداریم مگه ما عاشق نمیشیم مگه ما دل نمیبازیم چه دیوونه و چه ساده آدما شما بدونید همگی از جنس خاکیم چه روانی و چه عادی همه مون یه وقت تو خاکیم همتون به ما میخندید ما که جز غم نمی نالیم ساده دل میشکنید اما ما همیشه بیخیالیم دل ما از یه حبابه بایه سوزن ساده میره دیوونه قلبش ضعیفه نشکنش که اون میمیره باشه ما دیوونه اما به خدا عاشقتونیم خدا خواست و غم عالم که ما دیوونه بمونیم شما ها خیلی قشنگید قدر هم رو نمیدونید چرا با یه حرف ساده قلب هم رو میسوزونید دیوونه عاشقه اما کسی با اون نمیمونه خودتو ببر توقلبش دیوونه یه مهربونه دیوونه رو هم ببینید نذارید که غم بگیره نکنه دلش بمیره

پیوند روزانه

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


جي جي روم

دليل عشق....
موضوع: <-PostCategory->

ک بار دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود، ازش پرسید چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟ دلیلشو نمیدونم …اما واقعا”*دوست دارم تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان کنی… پس چطور دوستم داری؟ چطور میتونی بگی عاشقمی؟ من جدا”دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت کنم ثابت کنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی باشه.. باشه!!! میگم… چون تو خوشگلی، صدات گرم و خواستنیه، همیشه بهم اهمیت میدی، دوست داشتنی هستی، با ملاحظه هستی، بخاطر لبخندت، دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناکی کرد و به حالت کما رفت پسر نامه ای رو کنارش گذاشت با اینمضمون عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا که نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟ نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت کردن هات دوست دارم اما حالا که نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم گفتم واسه لبخندات، برای حرکاتت عاشقتم اما حالا نه میتونی بخندی نه حرکت کنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره عشق دلیل میخواد؟ نه!معلومه که نه!! پس من هنوز هم عاشقتم ! !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :امیرحسین | لينک ثابت |جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

ردیاب خودرو

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

ارديبهشت 1391


نویسنده وبلاگ :

امیرحسین

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 18164
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


javahermarket


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com